Skocz do zawartości

Pytanie odnośnie obsady w 112l


wisniak165
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Od razu mówię że akwarium mam od niedawna, jestem początkujący więc nie krzyczcie.

 

Ok, więc moje pytanie... Czy taka obsada może być? Ewentualnie jakie rybki wymienić/oddać?

 

Powiedzcie mi czy pasuje teraz i jakie rybki musiałbym oddać gdybym zdecydował się na wpuszczenie pielęgnic.

 

Moja obsada:

- 2 glonojady

- 1 piskorek Kuhla

- 2 molinezje

- 2 mieczyki (samiec i samica)

- 4 danio (mam zamiar je oddać, ponieważ z niewiadomych przyczyn co jakiś czas przestają jeść, są słabe i zdychają)

- 4 gupiki (wczoraj okociła mi się samiczka i w kotniku jest ok 30 maluszków)

 

Przenoszę do odpowiedniego działu.

/ Luna

Edytowane przez Luna
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na mieczyki akwarium conajmniej 100 cm długości , danio też potrzebuje dużego zbiornika ( oczywiście mowa o danio pręgowanym ) . Glonojady rozumiem że zbrojnik niebieski jeden myślę to by była dobra opcja ale jeśli to samica i samiec to ujdzie jakoś . Te piskorki z tego co się oriętuje to kilka sztuk i kryjówki . Gupiki to wiadome będzie ich z czasem mnóstwo . Ale najlepiej napisz więcej coś o swoim zbiorniku . Parametry wody itp. bo pod wielkość baniaka to masz mniej więcej napisane , ale druga i najważniejsza rzecz to właśnie woda .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do pielegnic to odpada wszystko poza glonojadami i piskorkiem( podobne parametry do pielęgnic)  ale jak chcesz go trzymać to dokup ze dwa jeszcze. A jak chcesz mieć akwarium biotopowe to wszystko out poza glonojadami. 

Edytowane przez Kanciorek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Parametrów wody właśnie nie znam :< Zabrakło mi kasy na testy, wiem że to błąd ale właśnie zbieram na nie.

Jedyne co mogę wam powiedzieć to:

- temp wody 25 stopni

- kryjówki są (kokos, roślinki sztuczne i żywe, kamień, muszla)

- podmianę robię co ok tydzień, ok 20% wody