Skocz do zawartości

Zakladanie akwa 63l


Rekomendowane odpowiedzi

Witam  wszystkich ,  którzy będą odiedzali mój temat i pomagali w pracach nad nim :) Jestem początkującym akwarystą jeżeli mogę się tak nazwać :) oraz początkującym forumowiczem tego forum ... Zapoznałem się już z tematami na tym forum które mnie interesowały i o wiedze jestem bogatszy niż byłem przed wejściem tutaj ...

 

Więc zaczne może od tego co już posiadam :

 

- akwarium 63l

- grzałka z termostatem 50w

- oświetlenie 1x 15w ( dokupie drugą bo wiem że to jest za mało )

- filtr wewnętrzny EHEIM 2208 ( było to w zestawie ale coś mi się ten filtr nie podoba )

http://www.ceneo.pl/11377646

- grzałka podżwirowa Dennerle ThermoTronic 5W przeznaczona do zbiorników 30-60l

- EasyBalance firmy Tetra

- AquaSafe tez Tetra

 

 

Podłoże :

 

Zainstalowałem ogrzewanie podłogowe :) zasypałem to 5l woreczkiem JBL AquaBasis plus potem na to poszło 10l JBL Mando ( nie wiem właśnie czy nie za dużo :/ ) na to pojdzie bądz nie piasek biały akwarystyczny 10kg ( nie wsypany jeszcze ,  ale zakupiony )

 

Pytanie na tym etapie moje brzmi o filtr czy sobie poradzi czy może dokupić wymienić na inny ...

Oraz czy tego podłoża Mando nie jest za dużo bo w zbiorniku to powiem że wygląda ze jest za dużo jego :( (doradzcie )

Następne pytanie brzmi o testery do badania wody . Czy kupic w listkach 6v1 czy odrazu kropelkowe ??  i odrazu powiedzcie mi jakie współczynniki wody powinny być optymalne ...

 

 

W akwarium będą rybki ale jeszcze sam nie wiem jakie to w pózniejszym etapie ...

 

Dodam na koniec że to wszystko kupuje w niemczech w Monachium , nie znam niemieckiego niestety na tyle żeby móc czytać opakowania więc zapoznaję się z google i tym co piszą inni akwaryści a potem w sklepie odbywają się poszukiwania produktów :) dodam że tańsze niż w polsce są hehe  więc jeżeli możecie odpowiadajcie na moje skromne pytania podając dokładne nazwy żebym mógł to potem znależć w sklepie .