Metal75 Posted March 27, 2013 Share Posted March 27, 2013 Witam wszystkich. Ludziska, mam w akwa dwa platodyrasy (12 cm), ducha amazońskiego (20cm), dwie bocje (12 cm), 2 kiryśniki (12 cm), jedną brzankę denisona (15 cm), kilka otosków i 4 barwniaki ((7cm dwie parki), resztę drobnicy wyżarto (danio, rozbory, molinezje itp). Zbiornik w końcu żyje ugodowo bez ataków. Ale..... Mam problemy z roślinami... Zastanawiam się czy nie skasować je???? Kiryśniki i sumy wyrywają je, obkładam je dużymi kamieniami ale nic to nie daje, po nocy wszystko pływa. W związku z tym mam pytanko do zacnego grona profesjonalistów, jako że jestem amatorem: czy mogę skasować rośliny , dokupić korzenie i jakieś większe skałki??? Można zaaranżować jakoś akwa bez roślin? Nie będzie głupio wyglądało? Czy może są jakieś rośliny które oprą się atakom i apetytom moich kochanych rybek??? Z góry dzięki za pomoc!!! Luna: Pisownia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rainbow Posted March 27, 2013 Share Posted March 27, 2013 Jest sporo biotopów w których wcale nie ma roślin. Czy będzie głupio wyglądało ? To zależy tylko od Ciebie jak to urządzisz i czy to będzie miało sens. Pamiętaj że przy takiej obsadzie musisz mieć dobry filtr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Metal75 Posted March 27, 2013 Author Share Posted March 27, 2013 Filtry mam dwa jeden zewnętrzny i drugi w środku z gąbką. Jak by można było skomponować środek???? Korzenie, kamienie??? Żebym nie przesadził... Link to comment Share on other sites More sharing options...
szymx007 Posted March 27, 2013 Share Posted March 27, 2013 Może pomyśl nad ClearWater. Dużo korzeni, dużo liści. A na tafli wody rośliny pływające jak pistia czy limnobium. Na korzeniach można by anubiasy posadzić, są to dość mocne rośliny. Link to comment Share on other sites More sharing options...