Skocz do zawartości

Akwarium 54l problem z rybami


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich

Jestem początkującym akwarystą, czytałem troszkę w internecie, ale nie ma to jak na bierząco

mówić o problemach.

Więc zaczynam:

Akwarium posiadam od 5 czerwca 2012r Około 25l na sam początek kupiłem 2 glonojady, skalara,

mieczyka i neonka innesa.

Wszystko było pięknie ładnie, od czasu do czasu woda mi mętniała, ale jakoś dawałem sobie radę,

problem powstał przy ostatnim czyszczeniu akwarium, otóż to, przy zmianie wody jakieś 3-2,5 tygodnia temu

nie chcący zabrałem gdzie była woda z proszkiem, tzn, osad na garnku.

Niczego nie świadomy nalałem wody wieczorem by następnego wieczora umyć i wlać świeżą wodę.

Gdy już nalałem wody do akwarium, po dniu gdy woda była dalej mętna, zastanawiałem się co może być tego przyczyną

dodam, że ryby wpuściłem już po 3 godzinach po nalaniu wody do akwarium.

Z dnia na dzień zakupiłem akwarium ok 54l z pokrywą, było to dnia 22 listopada, i od tamtej pory ryby regularnie mi zdychają

Wymyłem dokładnie akwarium, pokrywę bo była bardzo brudna, nalałem wody, wcześniej woda była odstana

i nalałem takiego preparatu jak SERA AQUATAN 5ml na 20l wody.

Akwarium zostało udekorowane, grzałka z termostatem na miejscu, filtr z pompką dany na swoje miejsce

a ryby wpuszczone juz około 4 godziny po nalaniu wody do akwar.

Od jakiś 2 dni, zaczeły zdychać mi ryby,

pierwszy padł skalar, glonojada i jednego neonka znalazłem za gąbką od filtra,

podsumumuwójąc zdechło mi 6 neonków 2 gupiki, skalar, mieczyk (samiec),

Zostały mi tylko ryby takie jak, 2molinezje, 2 hokejówki,mieczyk samica i jeden gupik, samiec

 

Obecnie co pływa w akwarium gupik, jest pokryty takim białym śluzem, i ma takie jakby białe kropeczki,

u innych ryb tego nie zauważyłem, ewentulanie na glonojadzie

 

 

Proszę Was o pomoc, jestem zielony w tym temacie,

Filtr wewnętrzny PAT MINI

10-120L

400l/h

Grzałka z termostatem

 

 

Proszę o jakieś uwagi i podpowiedzi.