Skocz do zawartości

Ofiara welonek


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim... jak w temacie, dwa dni temu stałam się ofiarą welonek... a w sumie Akwazoo.

Zacznę od początku, dostałam kiedyś tam akwa 18l stwierdziłam że można by tam coś wpuścić. Poszłam do akwa i spytano mnie tam czy mam filtr? Mówię że nie no i polecono mi jakieś dwie rybki i welonkę... :twisted:

 

Kupiłam welonkę...dwie na całe szczęście coś mnie tchnęło i poszperałam po necie - efekt - zawał... Nie mam zamiaru oddawać rybki więc skołowałam szybko akwarium 25l (wiem że to i tak stanowczo za mało) ale z pokrywą filtrem i grzałką (chociaż tyle) rybki są małe więc na razie ogromnej szkody nie ma a te nowe akwa daje mi chwilkę na zorganizowanie czegoś.

 

Chcę kupić akwa o litrażu 100. Chciała bym tam posadzić żywą roślinność nie te plastiki, z tego co się już dowiedziałam welonki większość zjadają? Czy ktoś wie co tam mogę bezpiecznie posadzić? W ogóle jestem zielona w tych sprawach i czuję się jak dziecko we mgle :evil:

Co potrzebuje do takiego akwarium (od sprzętu do samego funkcjonowania i żywienia welonek)

Obecnie mam filtr aquael fan mini plus, czy da on sobie radę w 100l?

 

Tak to wygląda w tym momencie:

http://desmond.imageshack.us/Himg802/scaled.php?server=802&filename=20120705642.jpg&res=landing

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akwarium 112l załóżmy. Niewiele trzeba oświetlenia. Za to bardzo silna filtracja. Aquael Minikani 120 to jak dla mnie minimum.

Z roślin to jakieś wytrzymałe, zimnowodne rośliny. Może z krajowych - strzałka wodna, grzybień biały. Anubiasy też by były dobre.

O żywieniu znajdziesz dużo informacji w Internecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uwierz, w tym akwa też nie mają raju... rybki jak najszybciej oddaj- nie ma sensu męczenie ich w takim słoiku przez dłuższy czas.