Skocz do zawartości

PROBLEM !!! POMOCY


madie
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć od kilku tygodni jestem posiadaczką akwarium. Znalazło się ono u mnie w posiadaniu w dziwaczny sposób. Mianowicie dostałam go gratis do pokoju który wynajmuje - pozostałość po właścicielu mieszkania.

Kompletnie nie znam się na hodowli rybek ani nikt w moim mieszkaniu się nie zna.