Skocz do zawartości

Akwarium = jedna wielka frustracja


kujawskamaruda
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem początkującą akwarystką, więc założyłam akwarium według zaleceń z tego i innych forum. Akwa 112l (podobno optymalna objętość), dojrzewało 3 tygodnie, roślinki:moczarka, rogatek, nurzaniec. Zarybione po 3 tygodniach dojrzewania, w 2 turach. Obecna obsada to: neonki (coś koło 16, bo codziennie wyławiam trupa), 6 kirysków, 4 otoski, bojownik. Aktualnie w akwarium jeden wielki syf, ciągle coś pływa, a filtr (Aquael dla tego litrażu) zapchany. Podmiany poprawiają ten stan na krótko. Dziś przeniosłam bojka do akwa założonego w pracy, bo miał postrzępione płetwy, ale widzę, że to ospa. Ergo w akwa jest ospa i po powrocie do domu muszę rozpocząć leczenie pozostałej obsady. Od dnia zarybienia nie odczułam radości z posiadania akwarium, wręcz przeciwnie, moje obserwacje rybek polegają na liczeniu neonków, ewentualnie wyławianiu ich trupków. A teraz jeszcze ta ospa :cry: Przypuszczam, że za parę dni napiszę, że już nic nie żyje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach