Skocz do zawartości

Ewolucja akwarium


Rutkoś
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zaczeło się ok miesiąc temu.Zainspirowany akwarium brata postanowiłem bez jakiegokolwiek doświadczenia praktycznego założyc swoje akwarium :)Wrzuce kilka fotek od tych najstarszych aż do tych z dnia dzisiejszego. Wybaczcie ich jakość ale nie bardzo jestem wprawiony w fotografowaniu ryb przez szybe:( Z czasem postaram się o lepsze:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 52
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Cieszę się że podoba się wam akwa :) Zawsze pierwszy raz bez doświadczenia jest trudny ale chyba było warto:)

 

Jeśli chodzi o twoje pytanie Karolu to owszem tak jak Patrycja napiasała są to Brzanki Rekinie:), bardzo żywe i ruchliwe rybki ;)

 

A jeśli chodzi o te białe kreski na pierwszym zdjęciu to są to po prostu bąbelki powietrza które się rozmazały przez robienie zdjęcia bez flesza i z troszke dłuższym czasem naświetlania:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wbrew pozorom akwa nie jest aż takie zarośnięte ;)Jedynie kąty i tył są bardziej zarośnięte a z przodu i po środku ryby mają przestrzeń do pływania:) I zauważyłem że strasznie polubiły te rośliny czują się w nich doskonale, są teraz żywsze itp.A pozatym moim celem było pozbycie się świecidełek i spróbowanie odtworzenia im w miare moich możliwości środowiska naturalnego bo to akwariach najbardziej mi się podoba:)

 

Może ktoś ma jeszcze pomysł co zmienić :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach