Graber Posted July 13, 2011 Share Posted July 13, 2011 Witam.Jako że jestem początkujący i kupuje akwarium ok60l mam do was pytanie.Jaka obsada jest do takiego akwa odpowiednia? jaki filtr, grzałka? jakie oświetlenie, podłoże roślinki i ozdoby? Wiem że trochę dużo pytań ale jakbyście mogli to pomóżcie :] Z góry dzięki za odpowiedzi. P.S. Jeśli zły dział to proszę o przeniesienie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yayami-omate Posted July 13, 2011 Share Posted July 13, 2011 Witam.Jako że jestem początkujący i kupuje akwarium ok60l mam do was pytanie.Jaka obsada jest do takiego akwa odpowiednia? jaki filtr, grzałka? jakie oświetlenie, podłoże roślinki i ozdoby? Wiem że trochę dużo pytań ale jakbyście mogli to pomóżcie :] Z góry dzięki za odpowiedzi. P.S. Jeśli zły dział to proszę o przeniesienie Filtr ? Może jakaś kaskada ? AQUAEL VERSAMAX FZN-2 jeżeli za drogi to wewnętrzny aq2uael fan 1 plus ? Co do obsady to zobacz co ci się tu podoba: viewtopic.php?f=39&t=7147 Grzałka ? 50W by było ok, oczywiście z termostatem grzałka Oświetlenie zależy jakie rośliny będziesz chciała mieć. Popatrz tu: viewtopic.php?f=42&t=33802 i powiedz jakie byś chciała mieć to my ci doradzimy oświetlenie. Podłoże: polecam grys bazaltowy łanie wygląda i nie zmienia znacząco parametrów wody Ozdoby ? Korzeń lub domek z kokosa żadnych zamków, muszelek itp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...