Skocz do zawartości

ZA MAŁY FILTR


KAMYK32
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!Jestem początkujący i od ok.2-uch m-cy jestem szczęśliwym :lol: posiadaczem akwarium 240l!oczywiście zamieszkałym przez ryby.

Mój problem opisany w temacie polega na tym,że posiadam w tym baniaczku filtr tetra tec ex700 i jest on według mnie niewystarczający,jeżeli chodzi o filtracje mechaniczną(oczywiście zapewnienia sprzedawcy były inne) :evil: .

Więc po głowie mi lata,aby dokoptować coś do środka,a z kubełkowego zrobić tylko filtr biologiczny :P .

Jaki ewentualnie wewnętrzny zastosować?czy lepiej wyskoczyć(znowu)z kasy i zakupić np:tetre ex1200

Co sądzicie o tym pomyśle?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

...że posiadam w tym baniaczku filtr tetra tec ex700 i jest on według mnie niewystarczający,jeżeli chodzi o filtracje mechaniczną(oczywiście zapewnienia sprzedawcy były inne) :evil: .

 

Jak to bywa ze sprzedawcami ;)

 

Jaki ewentualnie wewnętrzny zastosować?czy lepiej wyskoczyć(znowu)z kasy i zakupić np:tetre ex1200

 

Sądzę tak: ex700 zasypać całą ceramiką, schować za szafkę i zapomnieć o niej. Niech sobie działa jako typowo biologiczny.

Wyskoczyć znowu z kasy i kupić JBL900. Tego używać jako mechaniczno-biologiczny.

 

Lub:

 

Sprzedać ex700, dołożyć kasy i brać JBL1500.

 

Dając wewnętrzny możesz zbyt dużo nie zyskać wbrew pozorom.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest chyba najlepszy pomysł ahaed z tym JBL!ja zastanawiałem się od wczoraj nad włożeniem jeszcze jednej tetry 700 i dobrze,że jej jeszcze nie kupiłem.

Dzięki i Pozdr.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

---------------------------

obsada:

2-pielęgnice papuzie

4-skalary

3-bojce wspaniałe

2-zbrojniki

2-bojowniki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość