Skocz do zawartości

Dziwny ' osad '


Marcin S.
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

post-7405-13685161277573_thumb.jpg.JPG]Witam Wszystkich. Nazywam się Marcin i jestem początkującym akwarysta, akwarium moje jest założone od maja tego roku. Liczy ono 48 l, Filtr : FANfilter Plus - FAN mini ( na opakowaniu napisane jest od 30 do 60 l. ) dodatkowo posiadam deszczownice, grzałka z termostatem 100w ustawiona na 25 stopni. Obsade jaka posiadam aktualnie to : 3 danio czerwone oraz 6 neonów innesa. Wcześniej w hodowli miałem jeszcze Bojownika samice, oraz 4 gupiki ( 2 samice i 2 samców ) niestety polegli... postanowiłem napisać do Was drodzy forumowicze z prośba o postaranie się wyjaśnienia mi moich błędów, Mianowice dodaje do tematu kilka foto aby móc przybliżyć Wam mój problem. Pisząc krócej nie mogę się pozbyć 'osadu ' czy jak mam to nazwać inaczej, co tydzień podlewam regularnie wodę, nie za dużo około 15 l odstanej wody przez noc. Praktycznie co 3 doby pojawia mi się na szybach coś jak białe nitki, kopiłem 'specjalne' wspomagacze co miały niby pomóc. Na przykład takie jak regulator ph na pol roku, czy tez własnie ' coś ' na włosy na roślinach... naprawdę sam nie wiem jak to wytłumaczyć. Zobaczcie foto i podpowiedzcie... chciałbym zmienić na akwarium 150 l... ale boje się ze nie poradzę sobie z problemami... Jeżeli to ważne to za dno mam piach kupiony w zoologicznym ( petsathome.co.uk ) rośliny to mam tylko ' trawe ' parę kamieni zakupionych w sklepie i korzeń - wszystko ( oprócz roślin ;) ) wymyte przed użytkiem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach