wojtekd7208 Posted January 17, 2009 Share Posted January 17, 2009 witam. jestem początkującym akwarystą więc swoją przygodę zaczynam od zbiornika 60L. włożyłem korzeń do w\w zbiornika i woda p[o pewnym okresie przybrała żółtawy odcień ale nie zmętniała, czy jest sposób na "wybielenie " wody. pozdrawiam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maja_dm Posted January 17, 2009 Share Posted January 17, 2009 A co z nim robiłeś przed włożeniem do zbiornika i jak długo tam leży. Ta brązowa woda to garbniki z twojego korzonka. Najlepiej wyjmij wygotuj ze 2 razy i pomocz z tydzień, potem z powrotem do akwa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wojtekd7208 Posted January 17, 2009 Author Share Posted January 17, 2009 ten korzeń to kupiłem w sklepie, a w zbiorniku jest miesiąc. wystarczy w czystej wodzie wygotować , no i w jakim czasie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maja_dm Posted January 17, 2009 Share Posted January 17, 2009 No to zrób tak jak pisałem, woda się unormuje przy podmianach wody, tak to już jest z korzeniami. Ile wody podmieniasz ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
wojtekd7208 Posted January 17, 2009 Author Share Posted January 17, 2009 około 1/4 objętości Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pawelhodowca Posted January 18, 2009 Share Posted January 18, 2009 Jeśli to nie pomoże do do wody dosyp trochę soli i wygotuj. Później jeszcze raz w wodzie bez soli wygotuj. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mateusz Posted January 20, 2009 Share Posted January 20, 2009 ja tam niegotuje swoich korzeni wolę na turalny wygląd ale kto jak woli :] Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukix Posted January 21, 2009 Share Posted January 21, 2009 A jak ugotujesz to zmieni wygląd? Link to comment Share on other sites More sharing options...