salomon666 Posted June 24, 2010 Share Posted June 24, 2010 Witam już bardzo długo stoi u mnie puste akwarium 26 l więc pomyślałem "można by je zalać" planuję tam zrobić małą Azję j. Piach na dnie na większych Kamolach Microsorium , mech jawajski i jakiś tam anubias i tu moje pytanie co azjatyckiego tam trzymać myślałem o 5 razborach klinowych ale nie wiem czy nie będzie im za ciasno galaxy nie wchodzą w grę (u mnie nie do dostania) chciałbym mieć tam po za jakimiś tam rybami również krewetki (w tym temacie jestem zielony więc prosze o rady ile i jakich) czekam na jakieś rady (sensowne) pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atreyu Posted June 24, 2010 Share Posted June 24, 2010 Na razbory jest to za małe akwarium. Byłoby im bardzo ciasno. Azja - więc może po prostu bojownik? Zerknij tutaj: viewtopic.php?f=39&t=19607 Link to comment Share on other sites More sharing options...
salomon666 Posted June 24, 2010 Author Share Posted June 24, 2010 Z tym bojownikiem to mogło przejść tylko z tego co czytam tu i ówdzie bywają przypadki zjadania krewetek przez Bojki:/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
rafa9 Posted June 26, 2010 Share Posted June 26, 2010 Jeśli trafisz na bojownika spokojnego,trzymanego w sklepie w akwarium a nie w kubku,to krewetki dadzą radę.Te co przeżyją to się rozmnożą i koło się zamyka. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barwniak Posted June 26, 2010 Share Posted June 26, 2010 Ja jeszcze nie widziałem godnie traktowanych bojków Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rafi200 Posted June 27, 2010 Share Posted June 27, 2010 Ja polecam np.: - razbory borneańskie (Boraras brigittae) - 10-12 szt. - krewetki Red Cherry lub Crystal Red - 6 szt. - i może jakiegoś ślimaka tylko takie akwarium jest trochu przy małe na Helenki może Clithon diadema Link to comment Share on other sites More sharing options...