Skocz do zawartości

przerybienie


mmadzior
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Hej na wstępie , jestem tu nowa , witam was:) nie wiem czy to dobry dział , jak nie to przepraszam . Zajmuję się akwarystyką od roku , mam akwarium 54 litry z obsadą : neonek innesa, prętnik karłowaty , otosek i gupik.

Niby wszystko ok tylko teraz mam tam także gurami księżycowe 2 sztuki , zbrojnik niebieski 4 sztuki , i molinezja 2 sztuki . Wiem ,że tak nie może być. Problem ,w tym,że koleżanka która miała akwarium 240 litrów zbiło się w nocy tydzień temu , nie miała co zrobić z rybami a ja z jej znajomych ma akwa poprosiła mi o przechowanie ich jeden dzień ( były one w wiadrze z wodą z kranu) wziełam je więc. Problem w tym ,że nie mogę ich oddać, chodzę przez tydzień sklep po sklepie i chcę oddać za darmo ale nikt nie chce , boją się chorób lub nie mogą brać ryb z "ulicy". Pisałam już na innych forach ale tam mi kazali zabić rybki :zamieszany: :zamieszany: . Może ktoś zna sklep zoologiczny w Szczecinie kto chcę rybki które wymieniłam????? alebo okolicach to nie ważne , muszę je jak najszybciej oddać .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem Cię , miałam podobną sytuację kiedyś bratu zbiło się akwarium w nocy , miał 80 litrów . Rybki pływały w wannie bo nawet 1 litra wody się nie udało zachować:/ i też chodziliśmy od sklepu do sklepu i nic , nie chcieli wziąść . Może oddaj znajomym albo daj na przechowanie do dużego akwarium , koleżanka ma zamiar kupić nowe? Jeśli szybko to myślę ,że np kilka dni by w twoim wytrzymały choć ciężko :roll: . Te zbrojniki i gurami to duże są?? Zamieść ogłoszenie w internecie , na pewno ktoś wezmie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach