Skocz do zawartości

Napowietrzanie i filtracja akwa 120l do 200 zł


tomasz120
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Przede wszystkim chciałem się przywitać bo jestem nowy na forum. Mam akwarium 120~100 l ( dokładnie nie wiem ), miałem już wcześniej ale nie interesowałem się tym ale teraz mam trochę pieniędzy a akwarium jest zaniedbane i chcę się nim zająć... Mam żwirek więc to już mi odchodzi od kosztów, mam jakieś roślinki ( sztuczne , bo wcześniej zajmowała się nim siostra ale rybki zjadały roślinki i się zdenerwowała ) mam grzałkę (200W AQUAEL) , no i jakąś pompkę-filtrującą ( też AQUAEL 450l/h) . Myślę, że zacznę od kupienia dobrego filtru i pompki. Ze względu że jestem początkujący to chcę się zapytać profesjonalistów: Jaki sprzęt kupić do 200 zł bo tyle na razie mam ? Chyba że jeszcze trochę dozbierać, myślę ( z tego co widziałem w sklepach internetowych ) że do takiego akwa wystarczy tyle kasy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojemność swojego akwarium policz mnożąc jego długość, wysokość i szerokość, bo to jest ważne (np.: 100x50x40=200000 tj. 200 litrów). Jeśli chodzi o filtr, to kubełkowy byłby najlepszy, lecz trochę kosztuje. Tobie polecam kaskadowy fzn3 http://www.zaw-com.pl/allegro/al_fzn/al_fzn3_1.jpg .Grzałkę masz, tylko sprawdź czy jest sprawna. I część pieniędzy przeznacz jednak na roślinki, jakieś cieniolubne na początek.

I poczytaj, tu znajdziesz wiele odpowiedzi na Swoje pytania http://www.superakwarium.pl/zakladanie- ... -cp38.html

Ps. Witam nowego akwarystę :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik