Skocz do zawartości

Samiczka bojownika i towarzystwo dla niej


asia624
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem początkująca. Od niedawna posiadam samiczkę bojownika w akwarium ok 14l. czy mogę dołożyć do niej jakieś inne ryby? Jeśli tak to jakie? Czy potrzebuje towarzystwa czy samej też jest jej dobrze? Ewentualne rybki które chciała bym jej dorzucić to przeźrocza, pawie oczko lub mieczyk. Czy któryś z tych okazów się nadaje? Jeśli tak to ile sztuk?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie to samiec :) Niestety chyba był chory gdy go kupilam bo nic nie jadl i siedzial w jednym miejscu a po tygodniu zdechl :( Samiczka jest zbyt ruchliwa i niepozwoli zrobic sobie zdjecia :) A co do tego akwarium, to najpierw zyla w kuli 3l bo tak mi w sklepie doradzono ale po przeczytaniu Waszych wypowiedzi na forum przezucilam ja do wiekszego akwa i nie chce zeby jej ciasno bylo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udało mi się zrobić kilka fotek mojej Nyuu :) Nie było to łatwe bo właśnie się bawiła :) a dokładnie pływała jak szalona dookoła liścia :) Musiałam ją zwabić na jedzenie ale to było tylko chwilowe zainteresowanie poniewaz rybcia była najedzona :) Teraz chyba już nie będzie wątpliwości że mam samiczke :)

post-377-13685153912799_thumb.jpg

post-377-13685153913308_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko tylko nie dokupuj samca do samiczki. W 14l na pewno któraś rybka wcześniej czy później zdechnie. Będą agresywne wobec siebie i długo się nimi nie nacieszysz... Samiczki też potrafią być agresywne, niestety nie wiem jak one reagują na inne ryby w akwa. Z 14 litrami nie zaszalejesz. Zostaw sobie 1 rybkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach