Skocz do zawartości

Ratunku dziwne glony niszczące rośliny - początkujący


drafter
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Pomóżcie mi jestem początkującym akwarysta założyłem nie dawno mały baniak ( krewetkarium 30 litrowe aquael )

Napoczatku miałem pusty zbiornik z bojownikiem i jedna roślinka, wiec pomyślalem że zrobię bardziej zielono dokupiłem roślinki było wszystko okej a do czasu gdy. Rośliny zaatakował glon.

Co to za glon i jak sie go pozbyć ? post-22706-0-43645000-1428071807_thumb.jpgpost-22706-0-57456800-1428071861_thumb.jpgpost-22706-0-76039000-1428071883_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

drafter to że roślina wypuszcza nowe łodygi, nie oznacza że się "przyjęły".

nie mogę teraz odnaleźć wątku który chciałem podrzucić, ale często w przyrodzie zdarza się, że organizmy żywe przystępują do "rozrodu" podziału o wiele szybciej i bardziej intensywnie, kiedy warunki życia są dla nich niesprzyjające. Jest to zakodowane w DNA jako główny cel życia każdej jednej komórki, czyli cykl dorastania, reprodukcji i umierania. Celem każdej jednej komórki na naszym świecie, jest reprodukcja.

 

To że roślina wypuszcza nowe łodygi, nigdy nie będzie oznaczało że się przyjęła.

Sam np. kompletnie zabiłem wyrośniętą cabombę carolinianę, która też mi puszczała nowe łodyżki a tak naprawdę była już w 80% martwa.

 

Piszesz, że nie stać Cię na testy, ale jednocześnie kupujesz nowe rośliny.

Polecam sprawdzić, czy w akwarystycznym nie mogą przetestować Ci wody, często koszt jest o wiele mniejszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.