Skocz do zawartości

Proszę o sprawdzenie! [60l]


Rychu
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Proszę o sprawdzenie mojego 60l zbiornika. Jego wymiary to 60x30x35. Podłoże to piasek, mam też troche kamieni. Jest też dużo roślinek. Wyposażenie to filtr wewnętrzny 340l/h, napowietrzacz, grzałka z termostatem. A więc przejdźmy do sedna. Jak byłem w szkole to tata poszedł kupić rybki i nawet nwm czy one mogą być razem. A więc mam:

- parkę Mieczyków

- parkę Gupików

- parkę Molinezji

- glonojada

- mułojada

- parkę Kirysków

- parkę Brzanek

- cztery Neony Zielone.

Przepraszam za brak dokładnych nazw rybek, roślin i parametrów akwarium, ale jestem początkujący i gdybym to ja był kupić to bym zatroszczył sie o nazwy.

 

PS: Gupiki się rozmnożyły i mam narybek jeszcze.

 

Wysłane z mojego ZTE-BLADE

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Obsada się już zmieniła ;)

Mieczyki,molinezje i brzanki to nie ten litraż. Dokup sobie więcej gupików jest wiele pięknych odmian ,które będą cieszyć oko. Dokup jeszcze kilka kirysków i neonów. Mułojad do oddania.

Aktualna:

2x Kirysek albinos

2x Kirysek pstry

2x Kirysek Spiżowy

14x Gupik

4x Danio

4x Neon zielony ( zamierzam się pozbyć)

Tak wiem, że Danio to nie te połaczenia obsady, ale staram się utrzymać temp. ok 24°C. W dodatku nie wykazuje żadnych złych oznak. Wiem też że mi nie powie że mu za ciepło, tylko będzie żył sobie, albo zdechnie (innej opcji raczej nie ma). Zastanawiam się czy faktycznie temp. odgrywa decydującą, najważniejszą rolę w jego życiu.

 

Wysyłane z mojego ZTE-BLADE za pomocą Tapatalk 2

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby nie było, to setny raz chyba już grzebie w necie w związku z obsadą. A więc na domowym akwarium znalazłem odpowiednie informacje i:

- według tej strony Kiryski mają bardzo podobne jeżeli nie identyczne wymagania.

- sprawdziłem dla pewności gupika i też może być.