Skocz do zawartości

jakie rybki do akwarium 125l


darkar1200
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Na początku pozdrawiam wszystkich akwarystów na tym forum . Jestem początkującym akwarystą i posiadam akwarium 125l . Proszę o informacje jakie rybki nadawałyby się do tego akwarium [nie zmierzyłem wysokości i szerokości ale długość to 90cm] do towarzystwa dla neon innesa ,zbrojnik niebieski , kiryśnik plamisty i kirysek pstry albinos . Dzięki i pozdro .

 

 

Na forum wymagana jest poprawna pisownia.

Edytowane przez Luna
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może odpowiedzą, może nie. Zakładasz temat na forum nie stosując się do jego regulaminu - pisownia. Na dokładkę jestem pewien że nie zadałeś sobie minimum trudu żeby chociaż przejrzeć odpowiednie działy - bo i po co nie? Nie chce Ci się nawet podać wymiarów akwarium więc nie zdziwię się jak temat wyląduje w koszu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podlącze się do tematu.

 

Nie możesz dać tylu gatunków dennych. Zdecyduj się na jeden gatunek.

Pamiętaj, że przy dennych rybach wymagany jest piasek.

Proponuje :

8sztuk Kirysek pstry (zwykły lub albinos)

20sztuk Neon Innesa

Pielęgniczka trójpręga 1+2

A czy do takiej obsady można dodac gurami złote 1+2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra najpierw norbi pisownie rzeczywiścię przyznaję [ choć mam dopiero 11lat ] alę zauważ że mój pierwszy dzień na forum spędziłem no penetrowaniu innych tmatów . Wymiary 90 x 36 x 41 [długość szerokość wysokość ] . Co do ciebie plei mój brat uwielbia ryby denne i sumiki [ dlatego dałem mu kiryski na urodziny ] a glonojady są ze mną od początku mojej przygody dla tego je zostawie .No i jeszcze to , akwarium ma być przyjazne dla krewetek i wielogatunkowe , ale dzięki za rady ,odpiszcie jeszcze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji