Skocz do zawartości

karmienie moich ryb


PawelIST
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jestem początkującym akwarystą.

Pan w sklepie powiedział mi żebym karmił ryby tylko raz dziennie. Najlepiej wieczorem o tej samej porze codziennie.

Podaję na zmianę suchy pokarm TetraRubin oraz mrożoną ochotkę.

 

Moja obsada to gupiki, neony oraz kiryski.

 

Jednakże, wyczytałem, iż nie warto wierzyć tym co mówią Ci w sklepie zoologicznym..

 

Mam karmić raz dziennie? Czy jakieś inne sugestie?

 

Dziękuje z góry i pozdrawiam wszystkich zapalonych akwarystów ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ryby generalnie powinno się karmić często małymi porcjami, radzę Ci je karmić 2 razy dziennie raz rano i raz wieczorem, oczywiście wtedy porcje odpowiednio zredukuj, żeby ich nie przekarmić. Ochotka nie należy do najzdrowszego "mięsa", radze je zmienić na coś innego, np. szklarka.  Mrożonki podawaj im 1 raz na tydzień, lub nawet na 2 tygodnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pan z akwarystycznego miał rację, ale sam ocenisz jak ci woda zacznie mętnieć jak dasz za dużo.

Pamiętaj, że głodna ryba to zdrowa ryba. Pory karmienia to inna kwestia zależna od tego czy dany gatunek jada po zmroku o świcie czy tylko jak słuchasz havy metalu:-)

 

Wysyłane z mojego LT22i za pomocą Tapatalk 2

 

Edytowane przez skalar79
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Radzę urozmaicić pokarmy suche. Im bardziej różnorodny pokarm tym lepiej. Ja używam 6 różnych pokarmów suchych w różnych postaciach dostosowanych do potrzeb rybek i innych mieszkańców akwa. Z mrożonek Szklarka. ;)

 

Karmię 2-3 razy dziennie małymi porcjami.

Edytowane przez Kot-akwarysta
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Radzę urozmaicić pokarmy suche. Im bardziej różnorodny pokarm tym lepiej. Ja używam 6 różnych pokarmów suchych w różnych postaciach dostosowanych do potrzeb rybek i innych mieszkańców akwa. Z mrożonek Szklarka.