Skocz do zawartości

Akwarium 160l obsada do częściowej zmiany...


klimek mazury
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Chciałbym zaprezentować swoją obsadę i poradzić się o ewentualne ulepszenia.

 

Zbiornik:

160l

 

Od razu mówie jestem początkujący! A akwarium dostałem z tymi rybkami i chcę troszkę pozmieniać. :)

 

Rybki:

Pielęgnica pawiooka -1x (ok 35cm)

                 zebra -1x

                 akara -7x (w planach mam oddać 5szt)

Trzciniak -1x

Drewniak -1x

Jesiotr -2x (jak podrośnie będę się dopiero martwił co z nimi zrobić narazie ma ok 12cm)

Glonojad tygrysi -1x (ok 38cm)

Zbrojnik -ok 5 

Bocja -2x

Sum -2x

Pyszczak -1x

 

 

Ozdoby:

 

Korzeń rzeczny -1x

Zamek -1x

 

Karmienie:

 

okres letni - dżdżownice :)

okres zimowy - ochotki, serca wołowe

 

Filtry:

 

Aqua-Szut Turbo 750 N -2x

 

 

Temperatura:

25stopni

 

Podłoże:

Kamienie 1-5mm, ok 5cm od dna

 

 

Interesują mnie ryby typu trzciniak, wielopłetwiec senegalski, duch amazonski. Narazie musze nauczyć sie z tym co mam na tym zbiorniku, a z tego co wyczytałem to duch i większość innych rybek muszą miec minimum 250l akwa :( .

Czekam na opinie

 

post-17278-0-74139300-1370163594_thumb.jpg

post-17278-0-78455600-1370163627_thumb.jpg

post-17278-0-23008600-1370163647_thumb.jpg

post-17278-0-48665500-1370163668_thumb.jpg

post-17278-0-66428400-1370163695_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze wrażenie:  :shock:

Wszystkie ryby do oddania.

Zameczek do wywalenia.

To jest dla ryb naprawdę męczarnia.

A co proponujesz zamiast tej obsady?

 

Zamek to do tej pory jedyne miejsce gdzie najmniejsze mogą sie schować bo dla pawiookiej przeszkadza wszystko co sie wokół niej dzieje. 

Chętnie też bym ją oddał, ale nikt nie chce takiej ryby dużej bo większość znajomych hoduje gupiki,mieczyki i inne małe śmigacze :) , a w kibelku nie spuszcze bo szkoda :) 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach