Skocz do zawartości

Proszę o pomoc w obsadzeniu 100l


Greezlie
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem początkującym/średnio zaawansowanym akwarystą, posiadam 112 litrowe akwarium z podłożem piaskowym, z kamykami , posiadam 2 kokosy, dzbanek, 2 kryjówki dość spore ale niskie i średni korzeń. Roślin nie posiadam ze względu na brak odpowiedniego podłoża.

Obecnie w akwarium znajdują się 2 dorosłe sklalary marmurkowe, 4 kiryski pandy i kilka małych zbrojników.

 

Teraz moja prośba- chciałbym obsadzić moje akwarium w biomie południowo-amerykańskim lecz mój brak doświadczenia w obsadzaniu powoduje mój strach przed tym, że moim rybom źle będzie się mieszkać u mnie.

 

Moja propozycja to Ramirezy i hokejówki- wydają się być idealne na moje warunki jasno oświetlonego akwarium z dużą przestrzenią do pływania . Nie wiem ile mam kupić wyb na takie akwarium i czy mam dokupić lub wymienić kryjówki czy podłoże na inne. Proszę o pomoc w rozwiązaniu mojego problemu ;p

 

Pozdrawiam Greezlie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widać, że na 17 postów zdążyłeś już załapać ostrzeżenie.

Czytałem inne tematy ale nie zauważyłem wielkiej frekfencji oraz nie dojżałem odpowiedzi.

Czemu uważasz że się nie nadają? skalary marmurkowe są małe i akwarium ma wysokość 4 takich skalarów, nie wiem w czym widzisz problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No widzisz potrafi ktoś pomóc ;] mi w zoologu 8 chciał wcisnąć ;p

mógłbym zrobić tak żeby środek zostawić praktycznie pusty, kokosy i inne praktyczniejsze kryjówi na dwa przeciwległe rogi akwarium aby nie było walk terytorialnych, tak aby oba samce miały wszystko co mogą potrzebować. Jak myślicie, wypali coś takiego?

 

Co sądzicie, nie potrzebuje więcej niż 2/3 kiryski pandy i 2 zbrojniki na dno prawda?

 

 

@down

A ty masz roślinę o długości pół metra w 72l akwarium to pewnie Ci sie zwija na 2 no nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mógłbyś mieć