Skocz do zawartości

Zmiany w 700l


Filip91
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ! Pomyślałem , że czas na zmiany. Mój zbiornik funkcjonuje już jakiś czas a jednak mi się nie podoba. Dziś pomyślałem , że odpuszczę nową kolarkę i zainwestuje w remont akwarium tylko pytanie jest jest sens. Zaraz podam propozycje moje na zmiany w punktach żeby było przejrzyście.

 

1. Zmiana samego zbiornika na full opti white 12mm w szlifie trapezowym w przeźroczystym silikonie.

2. Podłoże zamiast JBL Manado dać Ada new amazonia (chociaż w sklepie facet wyliczył , że wyjdzie 960zł)

3. Dodatkowe oświetlenie łącznie 320w.

4. Rośliny w stylu trawnik nie znam się na gatunkach ale liczę tu na propozycje z waszej strony. Z tyłu będzie nurzaniec olbrzymi.

5. I najważniejsze zmiana obsady , dałbym mniejsze zbrojniki powiedzmy L-200 z 3 sztuki + neon i na tym bym zakończył.

6. Woda myślę , że 100% RO bo nie chcę już używać torfu. Zależy mi na wodzie jak kryształ żeby wykorzystać efekt szyb.

7. Filtracja 2x JBL e1501 (jeden jako mechanik tylko )

Czy takie zmiany mają sens ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz akwarium 160x60x70 front opti 10mm , osada to gibbicepsy i plecostomusy + pirania nattereri , z przodu ala trawnik ale często leci do góry , nurzańca sporo. Filtracja jbl e1501 , woda kasztanowa. Podłoże Manado jakieś z 70L. Oświetlenie 2x80 w ciepłej barwie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach