Skocz do zawartości

Moje pierwsze akwarium około 400litrów.


Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Tydzień temu kupiłem akwarium profilowane używane.Jestem początkujący więc akwa wygląda jak wygląda;) Wymiary: 150x40x60h ale nie wiem jak policzyć ile ma litrów bo jest profilowane. Później wstawie fotki. Opłacało się ?Zapłaciłem 600 złotych za :

-akwarium

-pokrywa

-2filtry aquael Fan 3 plus 700l/h-jeden

-jakieś dwa zamki

-dwa korzenie sztuczne

-3 skałki

-2 grzalki, jager 75W i chyba aquael 250W

-jakiś filtr zewnętrzny Eden 501 300l/h i jeszcze jakiś zew. (którego koleś nie używał i nie wiem czy to wgl sie nadaje )

-jakieś urządzenie - nie wiem do czego

-rybki:

 

-3 płaskobok (jeden dorosły)

-gurami niebieskie

-sum rekini(ok 25 cm)

-2 zbrojniki lamparcie (ok.30cm)

-2 mieczyk

-3 bocja wspaniała

-brzanka rekinia

-brzanka różowa

-2 giętoząb

-prętnik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, opłacało się. Zależy jakie dokładnie sa te filtry, ale cena ogólnie korzystna. Pokaźny litraż jak na początkującego, zazwyczaj ludzie zaczynają od znacznie mniejszych akwariów :) Obsada trochę wymieszana.

Akwarium nie ma na pewno 400 litrów, myślę że mniej niż 360.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W necie znalazlem kiedys kalkulator do liczenia objetosci akwarium brutto i netto. Byla tam rowniez opcja zaznaczania czy akwarium proste, naroznik czy profil. Podajesz wymiary i zaznaczasz profil i ladnie Ci wyliczy.

Poszukaj w necie, bo nie pamietam strony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobry ten kalkulator,bardzo przydatny. Dzięki.

Obliczył że akwarium ma 420l :)

Fotki wrzucę teraz jakoś bo mam wolne od szkoły a wcześniej czasu nie było ;P

Tylko jakość fotek nie będzie jak u was , u mnie takie nie wyraźne wychodzą . Dziwi mnie to trochę że wodę mam nie za bardzo klarowną a filtry chodzą non stop. A napowietrzanie można wyłączać np na noc?