Skocz do zawartości

Zestaw CO2.


S'Sayan
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Widziałem kilka podobnych informacji na temat zestawu CO2 lecz chciałbym się wszystkiego upewnić dlatego też zakładam swój ;)

 

Więc zakupiłem butle CO2. Jak wiadomo sama butla to dopiero połowa sukcesu 8-) Potrzebuje całej reszty tj. zaworek, reduktor, dyfuzor itp.

 

Nie znam się na tym za bardzo dlatego też was pytam. Chodzi mi o zestaw bez butli lecz kompletnie nie wiem co wybrać.

Cenowo oscyluje w granicach 130zł lecz mogę dołożyć to 10 czy 15zł.

 

Może mi ktoś polecić takie zestaw: http://allegro.pl/listing.php/showcat?c ... 08&order=d

 

Jeszcze chciałbym dopytać czy lepiej brać reduktor z rotametrem i manometrem czy z 2 manometrami?

Czy może lepiej jest kupić każdy element osobno?

 

Z góry dzięki za odpowiedzi :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rotamert nie jest do niczego potrzebny. Dwa zaworki ponieważ jeden dajesz przed licznikiem bąbelków , a drugi za . Masz zamiar 24h podawac co2 ??

Co do dyfuzoora to jak masz filtr zewnętrzny to ja bym kupił rekator lub zrobił filtr narurowy wtedy masz oszczędnośc gazu.

 

Z tego co na fotkach bym nie upywał , ale jak chcesz to ja bym dał maks 50zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz zamiar 24h podawac co2 ??

Nie, tak jak światło czyli 10h.

Co do dyfuzoora to jak masz filtr zewnętrzny to ja bym kupił rekator lub zrobił filtr narurowy wtedy masz oszczędnośc gazu.

Też tak myślałem ale chcę na to wydać jak najmniej ponieważ mam sporo innych wydatków.

Masz może jakiś przykład?

 

Myślałem nad takim czymś. Co o tym sądzicie? http://akwarystyczne.info/printview.php?t=942&start=0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam filtr narurowy sam wykonałem , koszt 53zł . Mogę ci zdjęcia podesła jak chcesz .