Skocz do zawartości

Laptopy-pomoc.


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Napisze tutaj. A więc jak na stacjonarnych się znałem tak w laptopach jestem łysy.

1.Laptop Acer. I teraz tak. Czy mogę przełożyć części z laptopa 15,6 cali do 18,4 cale? Chodzi mi o te części które są w środku.

2. Co sądzicie o procesorze Intel Core I7?

3. Co sądzicie o karcie Radeon HD 5870?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisze tutaj. A więc jak na stacjonarnych się znałem tak w laptopach jestem łysy.

1.Laptop Acer. I teraz tak. Czy mogę przełożyć części z laptopa 15,6 cali do 18,4 cale? Chodzi mi o te części które są w środku.

2. Co sądzicie o procesorze Intel Core I7?

3. Co sądzicie o karcie Radeon HD 5870?

Heh ale to zależy od rodzaju płyty głównej. Jeśli ma chipset który obsługuje dany procek to oki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogł byś bardziej jaśniej. naprawdę w laptopach jestem zielony. A co z zmianą wielkości?

Z tego co zrozumiałem chcesz z jednego lapka do drugiego przełożyć podzespoły tak? Każdy laptop jest inny nawet jeśli jest tej samej marki , chodzi o rodzaj płyty głównej , jaki chipset obsługuje , inna płyta główna obsługuje 1 rdzeń jeszcze inna 2, 3 , 4 rdzenie nie ma tu znaczenia czy ma 15 cali czy 18, Jeden będzie obsługiwał pamięć ddr2 drugi ddr3, inny będzie obsługiwał dyski sata inny ata tak samo z grafiką , musisz dokładnie opisać co chcesz zrobić i co to za sprzęty.

 

Ps. jeśli się znasz w stacjonarnych kompach jest wszystko dokładnie tak samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mów,że w Bielskiej nie ma speców od komputerów.

W sklepach komputerowych, są takie "spece" jak w sklepach zoologicznych, tylko cisną ludzi na dużo grubszą kasę. Coś o tym wiem. ;)