Skocz do zawartości

Statecznik 1x13W


S'Sayan
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Piszę do Was ponieważ mam małe obawy dotyczące statecznika pod świetlówkę T8.

 

Sprawa wygląda tak, że na stateczniku magnetycznym są dwie możliwości podłączenia:

 

1. 2x8W 0,155A λ0,55

2. 1x13W 0,165A λ0,50

 

Widząc, że ze świetlówkami 8W i 13W pod T8 jest jak jest chciałem podłączyć 1x15W. Orientuje się ktoś czy przy takich parametrach można podłączyć 15 watową świetlówkę?

Zrobiłem mały test tzn. wszystko podłączyłem do testów i od 10minut wszystko działa jak należy tylko czy przez dłuższy czas takiego podłączenia nic się nie stanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No Ja jestem technik elektronik.

:lol: Ja dopiero planuje się wybrać do Technikum Elektronicznego ;)

 

 

Synu nie idź tą drogą :D

 

Idź na Elektryka. Dobrze ci radzę.

 

Chyba że masz wszystko w dupie to idź na elektronike ale nie ogarniesz tego wszystkiego :D

 

 

A orientujesz się czy pod statecznik 1x36W lub 1x40W mogę podpiąć 2x15W? Na stateczniku są tylko dane do podłączenia 1x36W lub 1x40W.

2x18 to tak. A tego sposobu to nie praktykowałem. W ogóle nie praktykowałem podłączać 2 świetlówek pod statecznik któy jest dedykowany do jednej.

 

Teoretycznie nie powinno nic się stać.

 

 

A jak chcesz się bawić to kup zwykłego kompakta. Wydobądź elektronikę z niego i sobie podłącz. Koszt najtańszych kompaktów to ok 8zł sztuka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Synu nie idź tą drogą

 

Idź na Elektryka. Dobrze ci radzę.

 

Chyba że masz wszystko w dupie to idź na elektronike ale nie ogarniesz tego wszystkiego

Ale odradzasz mi elektronikę ponieważ jest dużo nauki czy dlaczego? Nie ma później pracy czy co?

 

2x18 to tak. A tego sposobu to nie praktykowałem. W ogóle nie praktykowałem podłączać 2 świetlówek pod statecznik któy jest dedykowany do jednej.

 

Teoretycznie nie powinno nic się stać.