XevoriuS Posted March 10, 2009 Share Posted March 10, 2009 Akwarium pojemność:65l filtr:HJ-411B grzałka+termostat:40W oświetlenie:40Watt Obsada 5-neonków inessa 1-gubik 1-mieczyk 7-danio 2-kiryski 2-kardynałki Roślinki i podłorze roślinki: -bacopa monieri -sagitaria platyphyla +ozdoba:korzeń -podłorze;małek kamyczki o średnicy ok.2mm Pytania Akwarium dostałem od wujka. Razem z rybkami i roślinkami.Ja sam jestem początkującym akwarystą więc nie wiem jeszcze za bardzo co i jak.Pytania są następujące; -czy temperatura dla tych rybek jest dobra(22,5 C)? -czy obsada jest dobra? -jeśli jest zła to proszę o podanie przyczyny abym mógł to zmienić!? Z góry dziękuje za porady Link to comment Share on other sites More sharing options...
CiociaKazia Posted March 10, 2009 Share Posted March 10, 2009 Nie jestem specjalistką w dziedzinie akwarystyki,ale wydaje mi się,że temperatura za niska. Powinno być chyba) ok.25-26 st. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reksor Posted March 10, 2009 Share Posted March 10, 2009 Obsada bardzo nie dobrana. Kardynalki zimnolubne, co jest sprzeczne z reszta ryb. Poza tym sa stadne a masz tlyko 2. Kiryski sa stadne a masz tylko 2... 1 GUPIK a nie gubik, i czemu tylko jeden? Tak samo jak mieczyk,czemu jeden? 7 danio... Ogólnie zupa rybna. Proponuję się zastanowić jaką chcesz mieć obsade a nie dawać pełno nie pasujących do siebie ryb. Np zostawic neonki, dokupic kiryskow i zdecydowac sie czy gupiki czy mieczyki czy danio. Link to comment Share on other sites More sharing options...
XevoriuS Posted March 10, 2009 Author Share Posted March 10, 2009 To powiedz co zmienić bo ja nie wiem.Akwarium dostałem od wujka w takim składzie! Link to comment Share on other sites More sharing options...