Skocz do zawartości

Wystroj akwarium...


Flisek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie. nie wiem gdzie zalozyc ten watek wiec wstawiam w "inne"

Niedawno, chyba z miesiac temu zakupilem sobie akwarium i z tego co mi pozostalo z mniejszego wczesniejszego zbiornika 54l nie liczac korzen i roslinka probowalem uzadzic wystroj akwarium... oto i efekt Dołączona grafika

no widzicie lipnie co nie??

zalozylem ten watek z mysla ze wskazecie mi jakies ciekawe pomysly, albo jeszcze lepiej, moze byscie wstawili zdjecia swojego akwa????

jak moze dojzycie zauwazycie sumika rekiniego. nie srajcie ogniem ze nawet to nowe akwarium dlugosci 80cm jest za male. wiem o tym... ja z mama 5 lat temu o akwarystyce bylem zielony na ten temat bo wtedy go kupilem, prosze o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie jestem amatorem sztucznych roślin dlatego nie podoba mi się bardzo. Szczególnie brakuje mi tu roślin ,akwa bez żadnej rośliny to nie akwa.

Ja bym ci polecał wybrać sie do zolo po roślinki. Możesz kupić mech na ten korzeń.Dojrzeje moje akwa (niedawno restart byl) to wstawię zdjecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widze ze to naprawde jest lipna jakość zdjecia, gdyz sie mylisz bo to jest żywa roślina:) czekam na zdjecie

 

 

edit:

 

 

Kto jest z okolic konina? U mnie z kasa troche lipnie, moze ktos na jakies sadzonki? Ps. Czekam na zdjecia.

 

 

ahaed: regulamin.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok ok. mam wielu znajomych- akwarystow ale to ja mam najwieksze akwarium... reszta tak do 60l.... .teraz bym tych rybek nie kupil ale powtarzam kiedy to bylo w 2007 chyba roku nie mialem pojecia jakie rybki do jakiego akwarium a sprzedawcy nic nie powiedza bo przeciez tylko licza na zysk.....

 

ahaed: ...jak do ściany. Ostrzeżenie za pisownię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji