Skocz do zawartości

C02- pytanie o zestaw ''na sztywno''


dambar20
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, w związku z tym iż jestem kompletnym laikiem w temacie CO2, chciałem zapytać o kilka rzeczy osób które coś wiedzą.

Poniżej linki. Zastanawia mnie różnica cenowa, osobiście wydaje mi się że oprócz koloru niczym się nie różnią. Nie mam pojęcia co znaczy zestaw ''na sztywno''-proszę o wyjaśnienie. Czy któryś z nich nadawał by się do 240l akwarium?

 

 

http://allegro.pl/maxi-na-sztywno-kompl ... 81469.html

 

http://allegro.pl/zestaw-co2-pro-z-elek ... 16011.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cena jest znacznie niższa bo ten drugi zestaw jest bez butli ;p jest na szaro.

 

Ja osobiście śledziłem te zestawy i niektóre mi nie pasowały.

 

Wziąłem do 280L ten z Aquatec tyle ze z butla :P 340 coś zł o ile pamiętam. N arazie jest skręcony odpalenie testowe bylo ale co do ilości bąbli z precyzyjnego to się jeszcze nie wypowiem.

 

Brak szklanej rurki jak w Akwa24 do przejścia nad rantem akwa, no i zaworek zwrotny szklany dla mnie do du... kupie sobie Tetry albo JBL albo jakiś inny ale ten szklany to o kant stołu puszcza wode jak siemasz więc mu nie zaufam. Jak butla ma ciśnienie to ok jest. Ale jak na sucho go sprawdzałem to cienizna.

 

EDIT: A złączki czy na sztywno to oznacz tyle że. SZTYWNO to każda część Rotametr, elektrozawór, precyzyjny są połączone na złączki (w Aquatec dają od razu owinięte taśmą ) a Nie na sztywno to jest ze musisz all łączyć wężykami i każda część się majta. Tak ja to rozkminiłem ;p bo oczywiście wziąłem na sztywno.

 

Mod.Janusz---Uważaj na pisownię i kolor czcionki----piszemy tylko w kolorze ciemnym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak bez butli jak na dole jest napisany wymiar całego zestawu i legalizacja butli .

Na sztywno oznacza że jest połączone nyplami i innymi łącznikami zamiast węża taki sposób łączenia jest ( mi się wydaje) szczelniejszy.