Skocz do zawartości

Pielęgnica Kakadu Agresywna


warson1987
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, zakupiłem parkę pielęgnic kakadu i marzyłem aby złożyły ikrę itp może coś z tego wyjdzie, a tym czasem jedna z pielęgnic bardzo goni inne ryby jak i również swoją rówieśniczkę... czy ktoś wie czemu?? Nie znam się na tym więc proszę o wyrozumiałe odpowiedzi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zasada jest prosta.

Nie znam się = nie kupuje rybki.

A jeśli chce kupić, to poznaje choć podstawowe informacje o niej. Tych rybek nawet nie hoduje się w parach... no i chyba nie spodziewałeś się że pielęgniczki będą tak sympatyczne wobec innych ryb jak np. żyworódki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam kakadu 1+3, pływały razem z innymi rybami w ogólnym. Często samiec przeganiał inne ryby jak i samice swojego gatunku aż w końcu samiec wybrał jedną z którą się trze. Teraz parka jest w osobnym akwa. Miałem 3 razy ikrę ale nie udało mi się doprowadzić do wylęgu. (nadal twierdzę, że są za młode jeszcze i same wcinają ikrę)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

agresja nie jest regułą.

Pielęgniczki jak najbardziej hoduje się w haremach. 1 samiec 2 samiczki lub w parach.

Jak jest ich za dużo to mogą być agresywne względem siebie.

W akwarium powinno być dużo kryjówek.

W moim wypadku samiczki były agresywne w momencie składania ikry i wychowu narybku. Samica atakuje wtedy wszystko co podpływa. Potrafi zdominować cały zbiornik. U mnie samiczka podczas tarła tak zdominowała baniak że padły dwie inne samiczki i samiec.... pocieszenie takie że wychowała młode pokolenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

opis z tego portalu z działu encyklopedia ryb: