Skocz do zawartości

Czy to dobra cena ??


feddy17
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

To tak, studiuję to forum od ok. tygodnia , ale nie miałem okazji się przywitać , a więc

Witam serdecznie wszystkich forumowiczów :D

 

Mam akwarium od ok. roku , ale uważam się za wciąż mocno początkującego. :)

I chciałbym abyście pomogli mi w prawidłowym ' urządzeniu ' zbiornika , który zamierzam kupić.

Moje pierwsze pytanie to , czy opłacało by mi się kupno tego akwa : http://allegro.pl/112l-nowe-akwarium-11 ... 72841.html

No i ile by kosztował cały osprzęt do niego , jak narazie z kasą u mnie krucho :oops:

 

 

P.S Nie wiedziałem za bardzo gdzie umieścić tego posta , więc jeżeli jest w złym miejscu to przepraszam :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To tak, studiuję to forum od ok. tygodnia , ale nie miałem okazji się przywitać , a więc

Witam serdecznie wszystkich forumowiczów :D

 

Mam akwarium od ok. roku , ale uważam się za wciąż mocno początkującego. :)

I chciałbym abyście pomogli mi w prawidłowym ' urządzeniu ' zbiornika , który zamierzam kupić.

Moje pierwsze pytanie to , czy opłacało by mi się kupno tego akwa : http://allegro.pl/112l-nowe-akwarium-11 ... 72841.html

No i ile by kosztował cały osprzęt do niego , jak na razie z kasą u mnie krucho :oops:

 

 

P.S Nie wiedziałem za bardzo gdzie umieścić tego posta , więc jeżeli jest w złym miejscu to przepraszam :D

Na początek powiem Ci, że lepiej byłoby wybrać akwarium z prostą szybą przednią. Łatwiej ją czyścić z glonów. Do tego litrażu filtr kubełkowy, więc najbidniej 100 zł + grzałka (30 zł) + dodatkowe oświetlenie (70 zł), bo to co producent daje przy pokrywie nadaje się do oświetlania kostnicy :D No i do tego oczywiście podłoże, rośliny...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie jak to jest z tą przednią szybą , wybrać tą prostą czy " wypukłą " , czytałem że wypukła polepsza wizualność , to prawda ? :D