Skocz do zawartości

Mech na kamień.


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Czy jest mech, który rośnie na kamieniu? Wiem że są mchy, które rosną na korzeniach, ale ja bym chciał aby zarósł mi kamień. Jeśli jest taki mech to proszę o jego nazwę.

 

Ps. Jestem początkujący wiec nie znam się jeszcze na akwarystyce :cry: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Czy jest mech, który rośnie na kamieniu? Wiem że są mchy, które rosną na korzeniach, ale ja bym chciał aby zarósł mi kamień. Jeśli jest taki mech to proszę o jego nazwę.

 

Ps. Jestem początkujący wiec nie znam się jeszcze na akwarystyce :cry: .

Mech na kamieniu będzie rósł tak samo jak na korzeniu :) Wybierz który Ci odpowiada i do dzieła :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Czy jest mech, który rośnie na kamieniu? Wiem że są mchy, które rosną na korzeniach, ale ja bym chciał aby zarósł mi kamień. Jeśli jest taki mech to proszę o jego nazwę.

 

Ps. Jestem początkujący wiec nie znam się jeszcze na akwarystyce :cry: .

Mech na kamieniu będzie rósł tak samo jak na korzeniu :) Wybierz który Ci odpowiada i do dzieła :)

No droga pani z tym to nie do końca tak jest. ;)

I mech potrzebuje jakieś pożywki aby się rozwijać, sorki ale na kamieniu jej nie znajdzie.

Weź i sama zaobserwuj.

Obsadź mchem korzeń ,lignita i kamień .Zobaczysz na którym podłożu będzie rósł lepiej .Ja ci zagwarantuje ,że na lignicie :D .Najgorzej będzie na kamieniu. ;)

Z tym jest podobnie jak z podłożem dla roślin.W jakim będzie lepiej roślinkom,w żyznym podłożu czy w jałowych kamolach :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie do końca was zrozumiałem. Mech wcale nie urośnie na kamieniu, czy urośnie ale nie będzie rósł tak szybko i nie będzie taki piękny jak na korzeniu?

 

Ale właśnie post wcześniej już to zostało napisane,wystarczy tylko czytać posty poprzedników.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość