psuju Posted December 14, 2010 Share Posted December 14, 2010 Jak wyżej mam tarlaki a mianowicie jajeczka danio pręgowanego mają już prawie cztery dni i nic z tych jajeczek nie wychodzi temp. 24 stopni akwarium zaciemnione jajeczka od razu po tarle przeniosłem do akwarium 60l tylko takie posiadam (puste) wlałem tam wody z głównego zbiornika , jajeczka już w drugi dzień dostały taką jak by osłonkę podobną do płatka dmuchawca coś w tym stylu , nie wiem czemu jeszcze ich nie widać martwię się że nic z nich chyba już nie będzie , w akwarium nie ma pompki ani filtra (do wody dolałem świeżej ) może ktoś z Was wie czy coś z tego będzie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Endii Posted December 15, 2010 Share Posted December 15, 2010 Nie znam się na danio i ich rozmnażaniu, ale być może problemem jest właśnie brak filtra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
agunia997 Posted December 15, 2010 Share Posted December 15, 2010 Możliwe jest, że z braku filtra ikra spleśniała i nic z niej nie będzie Link to comment Share on other sites More sharing options...
psuju Posted December 15, 2010 Author Share Posted December 15, 2010 Możliwe jest, że z braku filtra ikra spleśniała i nic z niej nie będzie Też tak myślę że spleśniała bo wygląda na taką i chyba nic z tego nie będzie problem jest jeszcze taki gdy włączam filter ikra zaczyna być wciągana przez niego , więc postanowiłem go wyłączyć . Link to comment Share on other sites More sharing options...
agunia997 Posted December 16, 2010 Share Posted December 16, 2010 Podczas, gdy w akwa trzyma się ikrę, a potem odchowuje się malutkie rybki to na wlocie do filtra nakłada się np. pończochę, aby zapobiec wciągnięciu ikry przez filtr :zamieszany: Link to comment Share on other sites More sharing options...