Skocz do zawartości

co moge dodac?


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

obecnie w 112l posiadam:
14 neonkow
2 zbrojniki
2 pielegniczki ramireza
2 proporczykowce z kap lopez
2 skalary
2 bocje wspaniale
1 krewetke.
chcialbym dolozyc ktoras z nastepujacych rybek:
pielegnica zebra
pielegniczka kakadu
pyszczak cesarski
pyszczak wysmukly
pyszczak zebra
labeo bicolor
albo druga parke ramirez lub proporczykowcow. ktore rybki z wyzej wymienionych moglbym ewentualnie dolozyc i w jakich ilosciach? moze ktos ma takze inne propozycje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie znam się na proporczykowcach ale jakoś mi nie pasują.. zdecyduj sie na parke ramirezek bądz kakadu.. trzymane ich razem z ławicowymi rybkami (w twoim przypadku z neonami) dają fajny efekt gdyż stadda trzymają się w kupie... proponuje abyś dokupił jeszcze z 10 razbor klinowych... aha i zbrojniki oddaj - zastąp otoskami np 5 szt. ...jezeli juz bocje to dokup jeszcze jedną

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie znam się na proporczykowcach ale jakoś mi nie pasują.. zdecyduj sie na parke ramirezek bądz kakadu.. trzymane ich razem z ławicowymi rybkami (w twoim przypadku z neonami) dają fajny efekt gdyż stadda trzymają się w kupie... proponuje abyś dokupił jeszcze z 10 razbor klinowych... aha i zbrojniki oddaj - zastąp otoskami np 5 szt. ...jezeli juz bocje to dokup jeszcze jedną

czemu zbrojniki nie? wszyscy mowili, ze beda dobre, na pewno sa to ciekawsze rybki niz otoski ;p o proporczykowcach sie sporo nasluchalem, ale sa to naprawde bardzo spokojne i plochliwe rybki - mam parke i najbardziej lubia siedziec wsrod roslin, agresywne sa proporczykowce nigeryjskie, ale nie z kap lopez. nie za malo miejsca jak na 3 bocje?;p a pielegnica zebra lub pyszczak zebra by nie pasowaly?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach