Skocz do zawartości

nowe akwarium


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć! jestem tu zupełnie nowa. Zarejestrowałam się tu aby zadać kilka pytań a mianowicie:

*Chcę z tatą akwarium do salonu najlepiej w kształcie słupa-czy to możliwe?

*jakie ryby do niego dać i jakie rośliny?

*ile to przedsięwzięcie będzie kosztowało?

 

Jak mówiłam jestem zupełnie zielona i proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

narożnikowe akwa nie bardzo się sprawdza :( ciężkie dojście do tylnej narożnej części dna :( półokrągłe szkło przekłamuje i zniekształca :( sprecyzujcie sobie dokładnie obsadę ,czytać,czytać,czytać o rybach,a potem z górki ,podłoże,filtry,grzałki,napowietrzanie,oświetlenie ;) i znowu czytać :o jak akwa będzie już z całym sprzętem to woda ,rośliny,uruchomienie sprzętu,i ok trzech tygodni dojrzewanie z co tygodniowymi podmianami wody do 50% ;) a na końcu rybki ;););) odradzam modele narożnikowe :(http://cgi.ebay.co.uk/STUNNING-AQUARIUM ... 240%3A1318 a może coś takiego???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świetnie to Ono wygląda na zdjęciu a oglądnie go w realu pewni jest niezbyt przyjemne a to z racji tego ze trzeba by się położyć na podłodze Akwarium narożnikowe wygląda super jeśli jest odpowiednio urządzone A ryby można trzymać te same co w zwykłych zbiornikach do tego to ze podstawą jest trójkąt nie ma nic wspólnego ze zniekształceniami widoku bo przecisz przednia szyba jest prosta Zniekształcenia sa w zbiornikach z profilowana szyba przednią. Jeśli chcesz zrobić to dośc tanio polecam kupieni zestawu od kogoś z Allegro bo za małe pieniążki dostaniesz komplet akwarium szafkę filtr grzałeczkę i pewnie jeszcze rośliny i ryby Jeśli gatunki nie będą ci odpowiadać wymienisz na takie które Tobie odpowiadają a moim zdaniem koszty spadną o jakieś kilka set zł. Ja swoje dwa zbiorniki właśnie tak kupiłem i jestem super zadowolony na każdym zestawie zaoszczędzam po 3~ 4 stówki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach