Skocz do zawartości

filtr hailea hl-bt 700


Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie mam takie pytanie: posiadam filtr hailea hl-bt 700 ma on filtrację gąbkę i węgiel aktywny, słyszałam że ten węgiel należy wyjąć i stosować tylko w przypadku chorób ryb, ale czy należy coś włożyć w te puste miejsce? Zaznaczam że to moje pierwsze akwarium i jestem początkująca. Proszę o szybką odpowiedź!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo po prostu tak jest, kto go miał to już wymienił, bo nie zdaje egzaminu. To tak marna chińszczyzna która zawyża parametry.

Nigdy nie słyszałem o firmie hailea, żadnej dobrej opinii, ale za to bardzo dużo złych. ten filtr nadaje się max do akwarium 80l, ma mało miejsca na media filtracyjne. Osobiście o takim przepływie mam filtr w akwarium 50l tylko że eheim. Z reszta sam zobaczysz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach