Skocz do zawartości

Neonki


cysiek1922
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć. Mam taki problem , otóż w ciągu 10 godzin zdechło mi 4 z 5 neonków. Nie mam pojęcia dlaczego...

Może opisze moje akwarium:

Akwarium profil 25l posiadam je od 2 miesięcy jestem początkujący

Filtr Aquael Fan Mini plus

Oświetlane przez 10-12 godzin dziennie

Obsada:

2 mieczyki

1 Gupik

1 Glonojad

2 Kardynałki chińskie

1 Kirysek

Rośliny żywe

nie bardzo wiem jak one się nazywają... jedna jest dość wysoka sięga prawie do końca akwa ta roślinka jest liściasta posiada liście o długości do 6 cm. , a drug jest taka trawiasta.

Ozdoby:

Skałka wapienna i parę dużych kamieni

Podłoże

6kg żwirku kwarcowego płukanego jeden kamyczek około 1-2 mm.

Karmie je mrożoną ochotką

Woda posiada temperaturę 25-26 stopni

Proszę o szybką odpowiedz, może uda mi się zapobiec ginięciu innych rybek....

 

Atreyu: Przenoszę do działu choroby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze z obecnej obsady zostaw tylko gupiki bo na resztę ryb akwa jest za małe nie wspominając że reszta to prawie wszystkie ryby stadne i lubiące inne temperatury wody.

Po drugie wyciąg tą całą skałkę wapienną bo ona zatwardza wode i pewnie dlatego ryby ci padły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze z obecnej obsady zostaw tylko gupiki bo na resztę ryb akwa jest za małe nie wspominając że reszta to prawie wszystkie ryby stadne i lubiące inne temperatury wody.

Po drugie wyciąg tą całą skałkę wapienną bo ona zatwardza wode i pewnie dlatego ryby ci padły.

Zgadzam się z tym. Jeśli ryby Ci padły z powodu twardości wody, to zapewne posiadasz (posiadałeś) neony czerwone. Neony Innesa lepiej adaptują się do różnych odczynów pH i twardości wody.