Skocz do zawartości

Rak CPO .


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, heh cały czas jak siedzę na forum bo np. nudzi mi się to przeglądam różne tematy. I ostatnio zauważyłem temat o rakach, no a tam raczej nie piszę nic o tym, więc :

Czy mógłbym do mojego akwarium 45l dodać takiego raczka ?

Aktualna obsada to :

# 8 Razbora Hengela

# 5 Kirys Albinos

# 3 Otoski (będzie 6)

# 1 Bojownik "Zdzich"

Więc czy mógłbym dorzucić do tego baniaczka raka CPO (Cambarellus Patzcuarense Orange), dorasta tylko do 4 cm, więc nie za dużo, według mnie idealnie, tylko czy nikt ze zwierzyny nie będzie miał nic przeciw, czyli czy nie będzie jakiś sporów, zamieszek ? :D To są bardzo ładne raczki, to sobie pomyślałem czy może by pasował do mego zbiornika . Aha i jeżeli TAK to ile ich ?

 

I jeszcze mam akwarium 25l , gdzieś kiedyś wyczytałem, że w 25 l mogła by być para, ale nie znam się na raczkach więc nie jestem tego pewny. A obsada tego zbiornika to :

# 4 Gupik Pawie Oczko (1+3) Może w dalekiej przyszłości będzie Bojownik, zamiast gupików, więc czy RAK i BOJOWNIK, albo gupiki współgrali by ze sobą ?

 

Bardzo proszę o pomoc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może się nim interesować bojek, ale raczek ma szczypce więc mu nic nie zrobi. Musisz zaopatrzyć akwa w wiele kryjówek dla niego. Najlepiej kokosy przekrojone na pół.

 

A tak w nawiasie, to masz chyba trochę zupę rybną w akwa. Wydaje mi się, że trochę za dużo tych rybek masz jak na 45 litrów. Jakbyś zmniejszył obsadę to możesz trzymać ze 3 sztuki, np. dwie samice i jednego samca. Ale masz za dużo tych ryba chyba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kokosy akurat mam, więc powinno być ok.

Z tego co mi wiadomo to raczej obsada powinna być ok. :mrgreen: Bo jak się pytałem czy mogę dokupić otoski to powiedziano mi, że tak, no więc kupiłem bo mam glony w akwarium :( A nie chce przypadkiem stracić ryb :( .