Emet Brown Posted June 6, 2010 Share Posted June 6, 2010 Witam jestem amatorem akwariowym i zastanawiam się czy mój mieczyk jest w kotny czy poprostu gruby http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/b24c42bc0c47c345.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 7c345.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atreyu Posted June 6, 2010 Share Posted June 6, 2010 Tak jest w "ciąży" i zawsze będzie jeśli w akwarium jest samiec. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emet Brown Posted June 6, 2010 Author Share Posted June 6, 2010 są nawet dwa jeden złoto czarny a jeden pomarańczowy a jak myślicie kiedy się okoci?? bo chcialbym ją odseparować od innych rybek... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atreyu Posted June 6, 2010 Share Posted June 6, 2010 Pytanie zasadnicze - jakiej wielkości masz akwarium i czy masz co zrobić z odchowanym narybkiem. Masz tam tylko jedną samiczkę? Mieczyki trzymamy w haremach [na jednego samca powinny przypadać przynajmniej dwie samiczki]. Mieczyki rodzą mniej więcej co miesiąc. Zależy to od wielu czynników [np. temperatury wody]. Trudno powiedzieć dokładnie kiedy urodzi. Nie ma bardzo powiększonego brzuszka i plamka ciążowa jest jeszcze bardzo mała więc myślę że nieprędko. Przebieg ciąży i symptomy "przedporodowe" masz opisane w kompendium o zmienniakach plamistych [ryby bardzo blisko spokrewnione z mieczykami i wszystko wygląda u nich identycznie] z mojej sygnaturki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emet Brown Posted June 6, 2010 Author Share Posted June 6, 2010 powiem tak mam 2 zbiorniki jeden 54l a drugi 19l i narybek chce zostawić w tym 19l...mam 2 samce i 3 samiczki jeżeli chodzi o mieczyki... a tak w ogóle obejrzałem sobie twój filmik [Film] Tetra - Urządzenie i pielęgnacja akwarium. [Poradnik] hehehe dużo zaległości nie patrząc nawet na specyfiki.... ale o czynności Link to comment Share on other sites More sharing options...