simplusik1 Posted April 18, 2010 Share Posted April 18, 2010 witam! mam zbiornik 60l, dużo roslin, więc w miarę dobre warunki dla bojownika. pozostała obsad: 2 otoski 7 nenów czarny 15 inesa bojownika wpuścilem tydzień temu i wszystko bylo oki. dzisiaj zobserwoałem że bojownik atakuje, ugania się się za noenami czarnymi - są większe od inesek. Inesek nie atakuje. dziwi mnie jeszcze fakt, że w jednym miejscu jest jest skupisko bąbelków powietrza i gdy neonki podplyną do lustra bojownik atakuje - nie znam się, ale pierwsza myśl że może gniazdo zrobil i atakuje!! Czy to chwilowe, czy oddać tego bojownika? Link to comment Share on other sites More sharing options...
shaniqa10 Posted April 18, 2010 Share Posted April 18, 2010 Zrobił gniazdo i go pilnuje Dokup 3 otoski , oddaj neonki czarne i zamiast nich dokup mu 3 samiczki bojownika . 3x samica bojownika 1x samiec 15x neon inessa 5x otosek + krewetki jakie chcesz ( łatwe w hodowli Red Cherry , Babaulti) Link to comment Share on other sites More sharing options...
simplusik1 Posted April 18, 2010 Author Share Posted April 18, 2010 Zrobił gniazdo i go pilnuje shaniqa10,ale poważnie, czy odpowiadasz w formie żartu? dziwi mnie to, no bo po co mu gniazdo bez samicy?? Przyznam się sczerze że wolabym zrezygnowac z bojowników niż tych nenów czarnych - fajnie się konponują z inesami. otosków oczywiście dokupie,ale akwarium jest swieże i poczekam jeszcze z miesiąc. a tych krewetek to ile dokupić? Link to comment Share on other sites More sharing options...