Skocz do zawartości

bojownik atakuje neonki, co robić?


simplusik1
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam!

 

mam zbiornik 60l, dużo roslin, więc w miarę dobre warunki dla bojownika.

pozostała obsad:

2 otoski

7 nenów czarny

15 inesa

 

bojownika wpuścilem tydzień temu i wszystko bylo oki. dzisiaj zobserwoałem że bojownik atakuje, ugania się się za noenami czarnymi - są większe od inesek. Inesek nie atakuje.

 

dziwi mnie jeszcze fakt, że w jednym miejscu jest jest skupisko bąbelków powietrza i gdy neonki podplyną do lustra bojownik atakuje - nie znam się, ale pierwsza myśl że może gniazdo zrobil i atakuje!!

Czy to chwilowe, czy oddać tego bojownika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobił gniazdo i go pilnuje

shaniqa10,ale poważnie, czy odpowiadasz w formie żartu? dziwi mnie to, no bo po co mu gniazdo bez samicy??

 

 

Przyznam się sczerze że wolabym zrezygnowac z bojowników niż tych nenów czarnych - fajnie się konponują z inesami. otosków oczywiście dokupie,ale akwarium jest swieże i poczekam jeszcze z miesiąc.

 

 

a tych krewetek to ile dokupić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobił gniazdo i go pilnuje

shaniqa10,ale poważnie, czy odpowiadasz w formie żartu? dziwi mnie to, no bo po co mu gniazdo bez samicy??

 

 

Przyznam się sczerze że wolabym zrezygnowac z bojowników niż tych nenów czarnych - fajnie się konponują z inesami. otosków oczywiście dokupie,ale akwarium jest swieże i poczekam jeszcze z miesiąc.

Jestem jak najbardziej poważna ;) Jest to częste ;) Nawet bez samicy bojowniki robią gniazdo .

Ale dwa stadka neonków na akwarium 60 L to za dużo...A to rybki stadne . Więc albo :

-dokup neonków czarnych aby było 15 szt. i oddaj inessy

-albo oddaj czarne i zostaw inessy

2 stadka w takim akwa nie przejdą...Pozatym lepsze jedne większe stadko niż dwa male (względy estetyczne)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozumiem :)