Skocz do zawartości

Dziwne zachowanie ryb


pikaczek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Parametry zbiornika

rozmiar: ~70l

filtr: aqua fan-1 plus

grzałka: sonpar 100W

temperatura: ~25C

obsada: póki co jedynie 5x zmienniak plamisty

środki, jakimi dysponuje: tropical; bactoactive, esklarin, multimineral, sera; toxivec

wiek zbiornika: 2,5tyg

ph,kh,gh: nie mam informacji (jestem początkującym akwarystą i nie kupiłem jeszcze testów)

 

Sytuacja wygląda następująco: