Skocz do zawartości

Ogólne pytania o pokarm i filtr


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem początkującym i miałbym kilka pytań odnośnie moich rybek mam 2 karasie i 1 welonkę.Karmie je dość rzadko ,gdyż w zoologicznym powiedzieli mi że porcja na 2-3 dni, no ale jednak wydaje mi się że tym karasiom potrzeba więcej moja welonka jest pełna więc staram się ją odpychać od jedzenia oraz ma ona tendencję do pływania głową w dół.Dodam że na początku miałem 3 welonki i 2 zmarły ,gdyż źle dobrałem wodę i raczej zbyt je przekarmiłem.Podsyłam zdjęcie gdzie widać ryby i filtr.Teraz pytanie do was.Czy filtr jest dobrze ustawiony ? Czasem im zmieniam to na deszczownicę którą ustawiam troszkę nad taflą wody.Czy zmieniać często je ? Czy wyłączać na noc ? Chodzi u mnie cały czas od kilku dni.Co z pokarmem jak mam je karmić ? Korzystam z pełnowartościowego pokarmu dla rybek zimnowodych w płatkach.I co ile zmieniać im wodę ?Pozdrawiam

Wybaczcie nie umiem tu dodawać zdjęć :D Filtr jest ustawiony na ściance z tyłu 

Jednak się udało :D

post-21480-0-97878700-1408967931_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo proszę opisz swóje akwarium według podanego w linku wzoru, a dowiemy się więcej potrzebnych informacji i będziemy w stanie pomóc i wyeliminować ewentualne błędy. (http://forum.superakwarium.pl/forum-30/announcement-3-jak-zadawać-pytania-na-forum-superakwariumpl/)

 

Jeśli tak jak piszesz jesteś początkującym akwarystą to polecam linki :):

http://forum.superakwarium.pl/forum-30/announcement-4-ciekawe-tematy-zajrzyj-koniecznie/

 

Wczytaj się dokładnie, a będziesz wiedział co zrobić aby Twoje ryby czuły się dobrze. Jeśli coś nadal będzie niejasne pytaj śmiało :)

Edytowane przez Aisulim
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.Już podałem wyżej :)

2.Szerokość-60 długość-23 wysokość-31