Skocz do zawartości

Obsada 40 l


xradar
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam :)

Jestem tu nowy więc z góry sory za wpadki :)

Posiadam akwarium 45l, jestem początkujący, od nie dawna zacząłem interesować się akwarystyką. Jako dziecko pamiętam ze w domu zawsze były rybki i tata hodował, jednak kompletnie wtedy mnie to nie interesowało :)

 

Do rzeczy, otrzymałem ostatnio akwarium i zacząłem kompletować sobie obsadę, część rybek już była część dokupiłem, dostałem, jednak mam wrażenie że chyba trochę jest za ciasne na moje rybki. 

 

Posiadam:

- 8 neonków innesa

- 6 dino

- 2 gupiki pawie oczko

- 2 mieczyki

- 2 molinezje ostrouste

- 2 molinezje velifera

- 2 bystrzyki ozdobne

- krewetkę

- glonojada zbrojnika

 

Oczywiście w akwarium są jeszcze 4 duże żywe roślinki i dwie małe.

 

Powiedzcie, jaki powinienem zakupić zbiornik do tej obsady?

Będę chciał nabyć jeszcze 6 sumików szklistych wg encyklopedii można je hodować w takim towarzystwie.

 

 

Co mogę zrobić aby ryby się nie męczyły, wiem że jest ich za dużo, ale tak jak wspomniałem nie na wszystko miałem wpływ, część ryb było z akwarium, cześć dostałem, coś tam dokupiłem.

 

Chcę aby wszystko było jak należy dlatego proszę was o poradę.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oddaj wszystkie ryby... Prawie żdna nie powinna znaleźć się w akwarium 50cm.

Sumiki szkliste w takiej szklance? Akwarium 80cm to minimum, podobnie dla molinezji.

Danio też potrzebują dłuższego akwarium, są to ruchliwe ryby.

Mieczyki rosną do 15cm i uważam, że akwarium 90/100cm jest dopiero dla nich optymalne.

Zbrojnik też 80cm minimum.

Dla neonków też akwarium jest za małe.

 

Oddaj wszystkie ryby do sklepu lub na tablicy i zacznij od nowa czytając jakie wymagania mają ryby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach