Skocz do zawartości

20l shrimpset


Moroz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, chciałbym przedstawic swoje akwarium i powypytywac troszke :)

 

kostka 20l, grzalki nie ma,

filtr z zestawu z drobniejsza gabka

podloze aquasubstrate II

oswietlenie 11W 

nawoze : easy carbo codziennie jeden klik i potas raz na tydzien do podmian

rosliny: eleocharis parvula - sadzona wczoraj, gałęzatka, rotala green, phoenix moss, xmas moss

 

obsada na razie bojownik, 2 otoski chwilowo oraz 2 zatoczki pink(bedzie wiecej).

a docelowo krewetki cr oraz cb jezeli uzyskam dobre parametry :-x

 

PH 7.5

GH 10

KH 5

NO3 5

NH3 0

 

i wlasnie z parametrami mam problem.. troszke sa za duze, jak latwo je zbic? wiem, ze szyszki olchy moga troche pomoc (jezeli je wrzuce to maja lezec caly czas w akwa czy tylko do zbicia ph?)

 

oraz na razie podmiany wykonuje odstana woda, a zamierzam wykonywac RO. = lac czysta RO czy pomieszana z kranowa? (w sprawach RO jestem totalnie zielony..) 

 

oraz jaki mineralizator czy cos dodawac do podmienianej RO

 

bede bardzo wdzieczny za udzielone odpowiedzi..

post-20941-0-83896300-1398670724_thumb.jpg

post-20941-0-96396000-1398670725_thumb.jpg

post-20941-0-05454300-1398670727_thumb.jpg

post-20941-0-16437400-1398670728_thumb.jpg

post-20941-0-21352900-1398670767_thumb.jpg

profesjonalne zdjecia telefonem hehe

Edytowane przez Moroz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oświetlenie trochę mocne jak na brak CO2. Wystarczająca byłaby 9W żarówka (rozumiem, że masz coś na podobę decolight aquaela?). Co do zbicia parametrów to na taki litraż tańszym rozwiązaniem byłoby kupowanie wody demineralizowanej (w kauflandzie za 2,99zł za 5l) i taką wodę stosować do podmian. Co tydzień podmieniając ok 20% (4l) wody to nie jest duży wydatek. Wtedy możesz mieszkać wodę demineralizowaną z kranówą w zależności od tego jakie parametry chcesz uzyskać. Rozumiem, że akwa dojrzewało przez 2-3 tygodnie?

Odnośnik do komentarza