Skocz do zawartości

które akwarium wybrać


dasiaby
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

przymierzam się do kupna akwarium. Na allegro znalazłam dwie oferty które mnie zainteresowały. Warto???

http://allegro.pl/zestaw-aquael-54l-prosty-full-wypos-gratisy-i3853664008.html

 

http://allegro.pl/zestaw-aquael-classic-54l-prosty-full-wyposa-i3857951404.html

 

 

Sprzęt i moce się różnią-czy ma to wpływ?? A jak sprawa z oświetleniem???

 

Błagam o pomoc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jeśli mówisz o dokupieniu to jak wygląda sprawa? do tych danych modeli z tą pokrywą nie ma większych problemów żeby dokupić? Jaki to rząd cenowy i jak dostępne?Czy jeszcze jakoś inaczej. Jestem całkowitym laikiem i chciałam kupić zestaw bo tak wydaje mi się najprościej/najtaniej. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wcale nie najtaniej bo większość tych gratisów jest zbędna,filtr przydał by się lepszy więc też do wymiany czyli niepotrzebny koszt,światło w tym drugim zestawie na cieniolubne rośliny starczy, ale osobiście uważam że taniej i lepiej jest skompletować sprzęt samemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wcale nie najtaniej bo większość tych gratisów jest zbędna,filtr przydał by się lepszy więc też do wymiany czyli niepotrzebny koszt,światło w tym drugim zestawie na cieniolubne rośliny starczy, ale osobiście uważam że taniej i lepiej jest skompletować sprzęt samemu.

Ok, rozumiem. A zakładając że biorę 54l akwarium to jaka moc jakiego sprzętu? A jak sprawa z tym nieszczęsnym oświetleniem bo skoro większość pokryw ma już po jednej słabej to jak to zrobić - wymienić ją na inną mocniejszą (jeśli te plastikowe pokrywy są w stanie wytrzymać taki zabieg), dodać obok wbudowanej inną - ale chyba pokrywa nie ma takiej opcji czy całkowicie coś osobnego a ta po prostu żeby sobie była dla idei?

Edytowane przez Luna
Dbaj o pisownię.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach