Skocz do zawartości

smile
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Hej szukam pomocy w stworzeniu wymarzonego akwarium, mam zbiornik 45sz./50wys./90dł.,

Woda w zbiorniku ma parametry

  • Ph 6,8
  • KH 3 od
  • GH >21 od
  • No2 2
  • No100​

​Ciemne tło, biały drobny (do 3mm gr.) żwirek na dnie, pare większych wapieni takich 15cm x 20cm.

Do filtracji: wewnętrzny aqua-el 750, plus jakiś kubełek do zakupu (ze względu na koszty nie moge się zdecydować jaki wybrać taki by mógł być?)

Na razie brak jakiegokolwiek życia.

Zastanawiałem się nad malawi, ale inne rybki też mogłyby być

Pomożecie ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rybki wpuszczone, 30 szt. danio czerwone, 4 zbrojniki złote, 10 kirysków spiżowych, i 4 skalary. Wszystkie rybki malutkie. Mógłbym coś dołożyć jeszcze? Zastanawiam się nad pielęgniczkami kakadu ramirezami lub barwniakami. Wiem ze inne biotopy, ale nie jestem profesjonalistą tylko amatorem i robię to dla swojej przyjemności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znasz termin CYKL AZOTOWY?

Radzę o tym poczytać i nie dzwić sie dlaczego chorują Ci ryby, zdychają i masz problemy z glonami.

Akwarium za małe na skalary (dużooooo), danio wolą (wymagają) chłodniejszej wody od pozostałych ryb.

Nie czytałeś chyba o rybach przed ich zakupem, typowe...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znasz termin CYKL AZOTOWY?

Radzę o tym poczytać i nie dzwić sie dlaczego chorują Ci ryby, zdychają i masz problemy z glonami.

Akwarium za małe na skalary (dużooooo), danio wolą (wymagają) chłodniejszej wody od pozostałych ryb.

Nie czytałeś chyba o rybach przed ich zakupem, typowe...

Co do cyklu azotowego, przyznaje sie do błędu.

Skalary na razie są młode i małe a zanim dojrzeją to koncepcja się zmieni wiele razy.

Dano temp do 25 oC, skalary od 24 oC, kiryski do 24 oC, zbrojniki od 22 oC.

W zbiorniku trzymam temp. 24 oC, więc chyba pod tym względem nie masz racji(informacje ze encyklopedii na tej stronie).