koberka Posted November 11, 2013 Share Posted November 11, 2013 (edited) Jestem nowa na tym forum ( a właściwie reaktywuje stare konto ) , więc wszystkich pozdrawiam. Zbiornik 60 l 60x30x30 Proponowana przeze mnie obsada: 10-15 neonków innesa (ławica) 5 kirysków panda lub 2-3 helenki , lub krewetki (jako czyściciele) 1+2/3 zmienniak plamisty (platka) jako królewski lud w akwarium. Rośliny: Szczerze? Nie znam się na tym proponujcie ! Tylko łatwe w pielęgnacji! Filtr: Aquael kaskada FZN 2 Grzałka : 25W Napowietrzacz : mam zamiar kupić doradźcie mi o jakim przepływie. W sprawie roślin trzeba stosować Co2 i jakieś specjalne lampy czy witaminy ? Jaki żwirek , na jaką grubość? Czy coś jeszcze? O czymś zapomniałam , pominęłam ? Docelowo ma być 25 C. PS. Baniaczek jeszcze nie gotowy , zaczyna się dla mnie wyższa szkoła jazdy i póki co nawet woda nie stoi Proszę o wyrozumiałość dopiero zaczynam . kapio0987 Dziękuje za radę czy mogłabym zamiast platek mieć prętnika karłowatego , wiem że to nie ten biotop , ale z bojka rezygnuje miałam haremy typu 1+2/3 (haremy były dwa najpierw 1+2 pózniej 1+3 caly czas się biły :/ ) Edited November 12, 2013 by koberka Link to comment Share on other sites More sharing options...
kapio0987 Posted November 12, 2013 Share Posted November 12, 2013 Ja odradzam platki miałem i często musiałem zmieniać przez nie wodę.15 neonów i 5 kirysków oraz może jeden bojownik. Podłoże piach koniecznie jeśli chcesz kiryski.Rośliny:żabienice(ładna jest tropica) cryptocoryny,moczarka,anubias i jakiś mech. Link to comment Share on other sites More sharing options...