Skocz do zawartości

pare pytan akwarium 450 l


Rekomendowane odpowiedzi

witam jestem początkującym akwarystą mam akwa 450 l chce zrobić je w stylu amazon. Wiec moje pytania sa takie :

- czy wystarczy filtr jbl e 900 + wewnętrzny aquael 1500l\h turbo filter biologiczno mechaniczny

- oświetlenie 2 x reflektor metalohalogenowy philips wiszący nad akwarium 140w (akwarium ma byc odkryte) czy wystarczy ?

- czy wlać wode z mojego poprzedniego akwa (140 l) do nowego ?

- jak zrobić dno czy dać na dół ziemie czy może coś innego. Chce mieć niewymagające rośliny. Mam około 25 kg glinki wulkanicznej jbl brązowej chciałbym ja dać na górę

- tło strukturalne ale srednio wygląda przy akwarium otwartym i zastanawiam się czy nie dać fototapety (co myślicie)

- czy przykryć akwarium szkłem z góry aby woda nie parowała

obsada to 4x bocja wspaniała

8x neon tęczowy

glonojad

4x skalar

danio

rybki sa w starym akwarium co byscie proponowali za rybki do większego uwzgledniajac już te ryby

- jak wystartowac to akwa ile czasu ma chodzic bez rybek.

to na tyle moich wypocin dziękuje za każdą wskazówkę pozdrawiam.

 

Regulamin 6.1. Mapet

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-czy wystarczy filtr jbl e 900 + wewnętrzny aquael 1500l\h turbo filter biologiczno mechaniczny

Moim zdaniem nie, pytanie tylko który filtr posiadasz i co trzeba dokupic.

 

- oświetlenie 2 x reflektor metalohalogenowy philips wiszący nad akwarium 140w (akwarium ma byc odkryte) czy wystarczy ?

Wystarczy

 

- czy wlać wode z mojego poprzedniego akwa (140 l) do nowego ?

Zdecydowanie tak, przyspieszy start.

 

tło strukturalne ale srednio wygląda przy akwarium otwartym i zastanawiam się czy nie dać fototapety (co myślicie)

Powiem Ci, że tu dużo chyba zależy od gustu ja osobiście nie lubię fototapety. Matowe tło albo czarne, ale to tak naprawdę kwestia gustu i tego jaki styl chcesz nadać Twojemu zbiornikowi.

 

- czy przykryć akwarium szkłem z góry aby woda nie parowała